ILOCANO RIDDLES

1.Ania ti uppat ti sacana dudua ti tugotna?(What has four feetbut only two foot-prints?)Answer:Pasagad(Rice-sled)2.Ania iti pinarsua iti Dios a balin suec a maturog?(What thingmade by God sleeps with its headdown?)Answer:Panniqui(Bat)3.Ania ti pinarsua ni Apo Dios nga ipagnana ti bocotna?(Whatcreature made by the Lord God walks on itsback?)Answer:Baloto(Boat)4.No magnaac iti nasipnget aoan caduac quet no magnaac itinalaoag adda caduac.(If I walk in the dark I have nocompanion; if I walk in the light I haveone.Answer:Aninioan(Shadow)5.Magmagna itugtogotnat balayna.(Walking and walking andcarrying his own house.)Answer:Pag-ong(Turtle)6.Adda pitu a botonisco; maymaysat pinat pategco.(I have sevenbuttons; I like one best.)Answer:Domingo(Sunday)7.Dua ti taquiagna, maysat sacana, adda olo aoan matana.(Twoarms, one leg and a head, but no eyes.)Answer:Cruz(Cross)8.Aniat cala-adan ti bomaro atao?(What is the worstdisFgurement for a young man?)Answer:Tiquinasuquer(Disobedience)

Comments